Hjelp, det kommer noen!
Til forsiden
HELSEFORHOLD / FAMILIERUSMIDLERSEKSUALITET
 

Dette spørsmålet ble stilt 9.1.2012 og ble besvart 16.1.2012.

Spørsmål:

Jeg fant dette på en side: "Kvinner som svelger sperm, har hele 40 % mindre sannsynlighet for å få kreft. Det viser forskning ved North Carolina State University, og forskerne har kommet frem til at dette gjelder for kvinner som regelmessig har svelget de siste 10 årene."
Lurer på om dette sant?

Innsendt av jente 18 år

(Kroppen, Oralsex)

Svar:

Hei!

Dette er ikke tilfelle. Dette er et meget godt eksempel på alt tullet som står om du søker på nettet. Sjekk denne linken så får du svaret på den historien du har lest. Det var en student som diktet opp dette og la det ut på universitetets sider for at det skulle være troverdig, han tok seg til og med bryet med å lage en falsk CNN side for at det skulle virke enda mer troverdig.

Hilsen legen

< Tilbake

Lignende spørsmål

 

Nordland fylkeskommune

Sosial- og helsedirektoratet
© 2002-2012 Klara Klok <post@klara-klok.no>. Sidene er utviklet av SERIA.no. Design: KREMdesign AS | Spørsmålsindeks
Skriv ut Skriv ut